Benefity z wysokiej pozycji w wyszukiwarce.
Topowe pozycje w wynikach wyszukiwania, osiągnięte małym nakładem pracy przyniosą nie tylko gwałtowne wzmożenie zapytań ofertowych pochodzących z formularza zmówień lub telefonicznych, ale również oszczędności na działaniach marketingowych. Kilkadziesiątkrotne zwiększenie zainteresowania ofertą przekłada się bezpośrednio na zysk firmy. Oczywiście pod warunkiem, że proponujemy klientom produkty lub usługi, które są wartościowe i konkurencyjne cenowo oraz jakościowo w całym spektrum podaży w danym segmencie rynku.
Ilu nowych klientów pozyskuje się przez #TOP10 z wyszukiwarki? Najłatwiej dowiesz się umieszczając tam swoją stronę!
Poligon SEO - utwórz darmową stronę internetową w EntroCMS
Jeśli chcą Państwo wypróbować samodzielne pozycjonowanie, zachęcamy do darmowego wygenerowania strony www w naszym kreatorze EntroCMS link: https://www.entro.pl . W efekcie tego po kilku chwilach, udostępniamy gotową stronę www z własnym panelem administracji zawierającym narzędzia do pozycjonowania. Przez optmalizator metaznaczników dostępny w tym CMS można znacząco powiększyć szanse na dobre wstępne zaindeksowanie w Google nowej witryny.
Cały przebieg optymalizacji i pozycjonowania może być bezpłatnie konsultowany i monitorowany przez doświadczonych webdeveloperów i pozycjonerów.
Ile jest warta pozycja #1 - porównanie z reklamami płatnymi.
Czy warto poświęcić czas i niewielkie środki finansowe aby wypozycjonować stronę? To zależy od tego jak wiele jesteście Państwo zajęci. O ile w bardzo dobrze płatnych zawodach taniej będzie zlecić pozycjonowanie, tak już mając trochę wolnego czasu można go efektywnie zainwestować. Dla porównania warto zlecić płatne reklamy np AdWords dostępny w Google i po np. miesięcznej kampanii reklamowej w wyszukiwarkach sprawdzić jaki budżet jest konieczny by promować swoją ofertę w top10 tym razem wśród boksów reklamowych. Z naszych obserwacji wynika, że są to kwoty od 300-5000 zł - miesięcznie!
Treść publikowana - treść skanowana przez robota.
Jedną z wielu tajemnic pozycjonowania jest fakt, że roboty indeksujące i monitorujące treści witryn www zbierają nieomal w sposób ciągły ich zawartość. Zarówno pod względem semantycznym, merytorycznym, przez porównanie zasobów jak i zawartość techniczną ( kod ). Po pierwsze nasza strona internetowa musi w poprawny sposób udostępniać robotom zawartości w tych obszarach. Czego jednak wiele osób nie wie - ich strony nie spełniają w pełni tych funkcji. Uniemożliwają już na wstępie wejście jakiej wadliwie przygotowanej witryny do #top10
Ustawienia techniczne kodu - wykluczenia z dobrej indeksacji
Zastosowanie automatycznych przekierowań, publikacji strony w tzw "ramce" (FRAMES) może wykluczyć stronę z dobrego zaindeksowania. Podobnie nagromadzenie kodu do przeróżnych, zazwyczaj niepotrzebnych web-gadżetów, aplikacji, powoduje opóźnienie wczytywania strony do przeglądarki - co także jest elementem obniżającym ranking pozycji.
Metaznaczniki witryny - poprawne wpisy
Metaoptymalizator SEO do ustawienia metaznaczników, dostępny w panelu administracji strony EntroCMS, umożliwia łatwe dopasowanie ich do treści strony. Co więcej, każda podstrona może mieć własne indywidualne metatagi. Jest to kolejny kluczowy element do poprawnego wypozycjonowania. Metaznaczniki możesz ustawić samodzielnie lub skorzystać z indywidulanych i bezpłatnych wskazówek pozycjonera.
Pomoc w SEO - dlaczego warto porozmawiać ze specjalistą pozycjonerem
Każda branża ma swoją specyfikę. W niektórych przypadkach optymalizacja serwisu www będzie łatwa, ale coraz częściej jest trudna lub bardzo trudna. Wynika to z gwałtownie rosnącej konkurencyjności i nasycenia ofet internetowych w zyskownych działach gospodarki. Pozycjoner jako osoba doświadczona może już początku nadać poprawny kierunek dla działań promocji w wyszukiwarkach. Dla osób, które korzystają z EntroCMS takie wskazówki są bezpłatne.
Dodatki podwyższające pozycje w wyszukiwarkach
Dla zwiększenia szans na wyższe pozycje do swojej stronki warto dodać np. formularz kontaktowy, dodatek w formie systemu rezerwacji, formularz zamówień usłu lub produktów znacząco powiększy zakres merytoryczny i funkcjonalny. Uzupełnienie treści informacyjnych o katalog produktów lub rozbudowanie serwisu o sklep internetowy jest znaczącą poprawą rankowania takiej domeny. Dodatki należy implementować tak by były dostępne w wersjach responsywnych RWD.
Kluczowe wyszukiwarki i ich algorytmy rankujące.
Oczywiście aktualnie najważniejszą przeglądarką jest Google i jej partnerzy wyszukiwania. Dodatkowo wyszukiwarka Bing jest także brana pod uwagę. Wyszukiwarki ustalając ranking pozycji generalnie biorą pod uwagę "wartościowość" merytoryczną strony i przez swoje algorytmy porównują z innymi witrynami. Przy uwzględnieniu wielu dodatkowych elementów, takich jak odwiedzalność serwisu, linki prowadzące z/do, łatwość nawigacji, poziom wizerunku, poprawność kodu źródłowego, bezpieczeństwo połączenie z witryną - uzyskujemy miejsce na ściśle określonej pozycji.
Bez kompasu lepiej nie pływać po nieznanych akwenach, ani nie wyprawiać się na wycieczki w głębokie i szerokie lasy. Potrzebne są zatem minimalne zestawy narzędzi i wskazówki. Porad odnośnie wsparcia pozycjonerskiego można znaleźć bez liku, jednak które są cenne? A które z nich są mylące lub przeterminowane? Jak zmierzyć postępy, efekty własnej pracy.
Na początek polecamy aplikację EntroSEO. Aplikacja ta, została stworzona w początkowej fazie dla własnej wygody, przy pozycjonowaniu odpłatnym. Potrzeba stałej informacji w zakresie pozycji witryn naszych klientów dla licznych fraz ( często ponad 20 fraz dla jednego usera ), zaowocowała aplikacją w telefonie. Pod jednym przyciskiem/ikoną, już po jednym kliknięciu mamy komplet wiedzy. Dzięki tej aplikacji możliwe jest darmowe pozycjonowanie przy założeniu, że posiadasz minimum wiedzy pozycjonerskiej i sporo wolnego czasu.
Przykłady samodzielnego pozycjonowania
Podstawowe błędy w SEO
Pozycjonowanie na TOP3